niedziela, 26 czerwca 2016

XIV

W ten weekend jastrzębski rozegra kolejne spotkanie w moim rodzinnym mieście – Warszawie – z tamtejszą Politechniką. Cieszę się, bo w końcu odwiedzę swój rodzinny dom, rodziców, przyjaciół. Nie mogę się doczekać tego spotkania. Dzisiaj odbywa się ostatni trening na własnej hali. Moja praca zacznie się dopiero za pół godziny, kiedy trener ogłosi koniec treningu. Przeglądam karty zawodników, kiedy do mojego gabinetu wpada Michał Łasko.
-Lilka, szybko na salę. – krzyknął po przekroczeniu progu.
-Spokojnie Michał. Co się stało? – popatrzyłam na niego.
-Zbyszek źl…
-Co się stało Zbyszkowi? – krzyknęłam nim zdążył cokolwiek powiedzieć.
-Źle stanął po ataku – wytłumaczył mi Michał, gdy byliśmy już w drodze na halę.
Wbiegłam szybko na halę i podbiegłam do leżącego na parkiecie Zbyszka.
-Lilka, boli cholernie, kostka.
-Cii, spokojnie – klęknęłam przy jego nodze i zdjęłam but a następnie skarpetę. Kostka była spuchnięta i lekko sina. Zaczęłam delikatnie badać i naciskać.
-Nie jest źle. Musisz pojechać na prześwietlenie i usg. Będzie dobrze. – pocałowałam go delikatnie i podeszłam do trenera.
-Trzeba go zabrać do szpitala. Podejrzewam skręcenie drugiego stopnia. Dwa tygodnie przerwy i będzie jak nowy. Niech Misiek z nim pojedzie i wrócą do domu, tam się nimi zajmę. A teraz po kolei chłopaki do mojego gabinetu. – powiedziałam do trenera i udałam się do mojego biura. Kiedy na łóżku leżał Russel do gabinetu wszedł Misiek.
-Lilka, masz tu klucze do Zbyszkowego auta – rzucił mi kluczyki – powiedział, że masz mu nie porysować Niani i wrócić cała do domu – wystawił mi język i uciekł.
Po około 2 godzinach byłam już w domu. Zbyszka Audi pozostało nienaruszone a ja po drodze zdążyłam jeszcze zrobić małe zakupy. Kiedy Zbyszek jest zły, wtedy musi jeść czekoladę. Dlatego też zrobiłam cały zapas słodkiego przysmaku Bartmana. Wchodząc do domu nie słyszałam żadnych rozmów. Misiek spał na kanapie w salonie. Zostawiając zakupy w kuchni wzięłam czekoladę dla Zbyszka i udałam się do jego sypialni. Na łóżku spał Zbyszek. Na szafce zauważyłam wyniki badań. Po dogłębnym przeanalizowaniu ich, moja diagnoza się potwierdziła. Nie było źle. Zbyszek zapewne po lekach przeciwbólowych spał jak zabity. Sama czułam się zmęczona, więc ściągnęłam swoje ubranie, założyłam koszulkę Zbyszka i położyłam się koło niego. Bardzo szybko odpłynęłam.

Poczułam delikatne pocałunki na szyi, brodzie i policzkach. Uśmiechnęłam się, lecz ciągle nie otwierałam oczu. Po chwili na moich ustach poczułam coś słodkiego. Czekoladę. Otworzyłam oczy i zobaczyłam wiszącego nade mną Zbyszka. Trzymał kostkę czekolady w swoich ustach i jeździł nią po moich. Uśmiechnęłam się i zabrałam mu czekoladę z ust.
-Ale jesteś słodka – dał mu buziaka.
-wiem – uśmiechnęłam się – a teraz kolego czas na ćwiczenia. Musimy jak najszybciej doprowadzić Twoją nogę do stanu używalności – wystawiłam mu język. Za 10 minut widzę Cię na dole. – mówiąc to wstałam z łózka.
-fajna koszulka – wystawił mi język.
-Wiem, bo już moja. – wyszczerzyłam się i poszłam na dół. Poprosiłam Miśka o to, by pomógł mi wyciągnąć z bagażnika Zbyszkowego auta stół do masażu, który po chwili był już rozłożony w salonie. Pierwszy położyl się na nim Michał, którego musiałam ponaciągać w związku z meczem, który miał odbyć się za 2 dni. Po chwili miejsce mojego brata zajął Zbyszek. Dzielnie znosił całe ćwiczenia, lecz ja dokładnie widziałam grymas na jego twarzy. Po blisko godzinnym zabiegu usztywniłam mu kostkę i wysłałam do sypialni, by odpoczywał. Obiecałam również niedługo do niego dołączyć. Wraz z Melą, która dopiero wróciła z pracy przygotowałyśmy kolację dla nas, jak i naszych chłopaków. Tak, tak. Michaś i Mela to już oficjalnie. Kolejna cudowna, siatkarska para. Prawie tak słodka jak ja i Zbyszek. Zaniosłam Zbyszkowi kanapki a sama poszłam do łazienki. Po szybkim prysznicu wykonałam telefon do trenera. Okazało się, że z mojego wyjazdu do Warszawy nici, bo mam zostać i rehabilitować Zbyszka. Zastąpi mnie ich maser i drugi fizjo. Wchodząc do sypialni Zbyszka zobaczyłam go leżącego na łóżku.
-Szykuje nam się wspólny weekend Miśku. – weszłam na łóżko i przytuliłam się do niego.
-Nie jedziesz do Warszawy z chłopakami? – spojrzał na mnie zdziwiony.
-Zostaję z Tobą, żeby Cię ćwiczyć. – uśmiechnęłam się.
-No to szykuje się nam weekend w łóżku, kochana. – wyszczerzył się Bartman, który po chwili zaczął jeździć swoją ręką po moim udzie.
-Ej Twoja kostka!- krzyknęłam.

-Zaraz będę ją na Tobie ćwiczył – wyszczerzył się i pocałował namiętnie.




~*~

wracam po dość długiej przerwie. 
20 komentarzy = następny rozdział. 
pozdrawiam :* 

8 komentarzy:

  1. Te romanse. ♥♥♥
    Cudeńko.
    Czekam na następny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość kwitnie i super

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  4. Doczekałam się kolejnego rozdziału, ale niestety nie zachwycił mnie :c Wcześniej było "kolejny bo chcę wiedzieć co się stanie" przy tym było "kolejny, może coś się rozkręci".
    Mam nadzieję, że kolejny będzie bardziej trzymał w napięciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowe opowiadanie, którego głównymi bohaterami będą francuscy siatkarze, a konkretnie: Earvin N'Gapeth, Thibault Rossard i Kevin Tillie. Liczę, że zajrzysz i jeśli Ci się spodoba zostaniesz na dłużej :)

    http://we--can--keep--it--undercover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym bardzo serdecznie zaprosić na historię Louise, Wojtka Włodarczyka i Andrzeja Wrony. Czy skrzywdzona kiedyś dziewczyna, optymistyczna Pani psycholog pozwoli w końcu komuś się pokochać? Czy sama w końcu przełamie swoje bariery? A może przeszkodzi jej w tym były chłopak? Zapraszam na bloga, w którym Wojtek zagra tego miłego, a Andrzej okaże się kompletnym, wkurzającym pacanem.
    W roli drugoplanowej Matt Anderson. Zachęcam do zapoznania się z moim pierwszym blogiem :)
    http://wojnaserc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę kolejny rozdział! Dawaj jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń